Teendők haláleset után
Önnek egyetlen lényeges dolga van: mielőbb felvenni cégünkkel a kapcsolatot.
Miért is fontos ez?
A gyors ügyintézés céljából, és hogy megóvjuk Önt a plusz költségek kiadásától. Cégünk teljes körűen elintézi a haláleset bekövetkezte utáni teendőket - beleértve a kórházi ügyintézést, halotti anyakönyveztetést, hamvasztási engedély beszerzését, sírhely megváltást, a megfelelő temetési időpontot, a szükséges sírköves munkálatok elvégzését, és bármilyen egyéb teendőt az Ön igényeinek megfelelően.
Az elhalálozás helye szerinti osztályt kell felkeresni, hogy át tudja venni az elhunyt személyes tárgyait, személyi igazolványát és a zárójelentést. Ha a boncolás mellőzését szeretné kérni, akkor ott az osztályon kell ezt megtenni: az adott formanyomtatványt kell kitölteni. Ha a halálozást hatósági eljárás keretében vizsgálják, akkor a temetés későbbi időpontra várható, ehhez a rendőrségtől úgynevezett temetési engedélyt kell kérni, cégünk ezt az iratot beszerzi, Önt megkímélve.
Először is az ügyeletes orvost kell értesítenie, aki megállapítja a halál okát. Ellenkező esetben- ha nem tud pontos tényt megállapítani- boncolásra beszállítják a testet a területileg illetékes kórházba. Az ügyeletes orvos értesítése után tájékoztassa cégünket az elhalálozásról.
Ilyen esetben a Rendőrség gondoskodik az elhunyt elszállításáról. A szállítás a halál okától függ és az idegenkezűség kizárásától. Ezek alapján dől el a szállítás helyszíne. Ha hatósági eljárás keretében vizsgálják tovább az esetet, az időbe telik, így a szertartás időpontja tolódni fog.
Cégünk beszerzi Önnek a szükséges iratokat.
Speciális engedélyekre lesz szükség az elhunyt Magyarországra történő szállításához: a tiszti orvosi szolgálat engedélye, a konzulátus szállítási engedélye, balzsamozási engedély beszerzése, emellett fontos a kórházi temetkezési költségek előre történő kifizetése, a szállítást végző cég regisztrációjának érvényessége az adott országban.
Cégünk ebben is segít Önnek.